Sezdil İle Mutluluk Ara

Öne Çıkan Yayın

YKS İÇİN MORAL!!

Bugün ne yazmak istediğimi düşünürken sınav stresi geldi aklıma. Arkadaşlar, canlarım, bir tanelerim evet bunalıyoruz, dayanacak gücümüz kuv...

17 Şubat 2020 Pazartesi

TYT-MSÜ-TÜRKÇE!!

Bana katılır mısınız bilmiyorum. Ama rakibim olmakla beraber kardeşim olduğunuz için size yine bir sistem ile geldim. Arkadaşlar MSÜ'ye hazırlananlarımız var aramızda. Buna bende dahilim. TYT Fen tekrarı yaptığımı söylemiştim. Bunun yanında TYT-TÜRKÇE-DİL BİLGİSİ tekrarı da yapıyorum. Çünkü denemelerde kaçırdığım sorular genellikle dil bilgisinden.

Gelelim nasıl bir çalışma sistemi kullandığıma. Kanımca Türkçe not çıkarılarak çalışılan bir ders değil. Video dinleyip ardından sürekli uygulama isteyen ve unutulmamak için de sürekli soru çözüp pekiştirilmek isteyen bir ders. Ben RÜŞTÜ HOCA dinliyorum. Takip edenler var mı bilmiyorum. Rüştü Hoca ÇILGIN MSÜ KAMPI adında bir çalışma başlattı. 2 haftalık bir çalışma olmakla beraber büyük destek gösteren bir ders.
Videonun sistemi örnekler üzerinden gidiyor ve gerçekten hiç karşılaşmadığım asla ses olayı olacağına ihtimal vermediğim örnekler ile karşılaştım. Zaten Türkçeyi yalnızca Rüştü Hoca'dan anlıyordum.
MSÜ sınavına 40 gün var. 40 günde ne olacak diyemeyiz. DEMEMELİYİZ. Başarı inanmaktan geçer unutmayalım. Kendimize ne kadar çok güvenirsek o kadar çok yaklaşırız hedefe. Bu 40 günün yalnızca İKİ HAFTASINI ayırarak ÇILGIN MSÜ KAMPI'na girelim. Videoyu izleyip sorularımızı çözdükten sonra çalışmaya kaldığımız yerden devam edelim.
MSÜ sınavına SUBAY olmak için girecek olanlar. TYT sizin için en önemli sınav. 40 GÜNDE TYT EN BAŞTAN BİLE BİTER!!! Yalnızca gayret etmeniz gerekli.
Ben sizler için Rüştü Hoca'nın linkini bırakacağım. Kendim için istemiyorum lütfen söylediklerimi kulak arkası etmeyin gelin başaralım bunu. Kim istemez sevdiği mesleği yapmayı. TYT MATEMATİK PROGRAMI İÇİN LÜTFEN İNSTAGRAM'dan BİZE ULAŞIN. El ele hedeflere. Haydi canlarım başarabiliriz. Biz YKS'den değil YKS bizden KORKSUN!!

https://www.youtube.com/watch?v=r6TL--m3KhY => ÇILGIN MSÜ KAMPI 1.GÜN


Bu İçerik Sezdil Tarafından Oluşturulmuştur..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder




BİZ DE SİZİ BEKLİYORDUK 😊😍