Sezdil İle Mutluluk Ara

Öne Çıkan Yayın

YKS İÇİN MORAL!!

Bugün ne yazmak istediğimi düşünürken sınav stresi geldi aklıma. Arkadaşlar, canlarım, bir tanelerim evet bunalıyoruz, dayanacak gücümüz kuv...

19 Şubat 2020 Çarşamba

MSÜ'YE SON 39 GÜN

Canlarım,
Kendimden biliyorum yoğun stres yaşıyorsunuz ya olmazsa diye, bazılarımız aman kendimi deneyeceğim bir sınav deyip geçiyor da olabilir. Bakın arkadaşlar DÜNYANIN SONU DEĞİL!!  Tekrar denemek gibi bir şansınız her zaman var. Kendinizi ne kadar çok kasarsanız heyecan yapacaksınız ve başarınızı olumsuz etkileyecek.
 BEN YAPABİLİRİM diyerek girin sınava. MSÜ sizi değil siz MSÜ'yü yenin. Yenemezseniz de nasip değilmiş demeyi bilin. Tekrar ama tekrar diyorum DÜNYANIN SONU DEĞİL. Hiçbir sınav sizden sağlığınızdan ve mutluluğunuzdan önemli değil.
 Ama lütfen etrafınıza da bakın imkanı olmadığı için okuyamayan insanlar varken sizin elinizde bulunan imkanları çarçur etmeyin. Ailenize elinizden gelen her şeyi yaptığınızı göstermeyin YAPIN. Kendiniz için kimse için değil.
 Bende hazırlanıyorum sınava ailemden ve sevdiğimden kilometrelerce uzaktayım. Asla yılmadım fazlasıyla zor zamanlarımda oldu ama bırakmadım



BU DÖNEMLER BIRAKMA DÖNEMİ DEĞİL.
DERS ÇALIŞMAYI HAZİRAN 20'DEN SONRA BIRAKACAĞIZ.

Bu dönemlerde insanlar yavaş yavaş pes etmeye başlayacaklar ama siz gerçekten istiyorsanız daha çok çalışıp fark atacaksınız. Çalışınca olmayan bir şey yok yaşadım gördüm. Gerekirse uyumayın. Son 4 ay kurtulmaya. 1 sene daha çalışamam diye istemediğiniz bölümlere gitmeyin. Elinizden geleni yapın. 4 AY DAYANIP BİR ÖMÜR MUTLULUK VAR sonunda.

LÜTFEN AMA LÜTFEN  NOT İSTEYENLER YORUMLARDAN BİLDİRİP İNSTAGRAMDAN İSTEDİĞİ DERSİ YAZSINLAR ARKADAŞLAR ÇOK AZ KALDI LÜTFEN ARTIK DUYUN SESİMİ.

KISA ÖNEMLİ NOTLARIMDA VAR AYT SAYISAL NOTLARI DA. İSTEDİĞİNİZ KONUYU HAZIR OLMASA DA 1 GÜNDE HAZIR EDERİM. SİZİN İÇİN LÜTFEN YORUMDAN HANGİ KONUDA DESTEK İSTEDİĞİNİ BİLDİRİN LÜTFEN!!!


Sizleri seviyoruz:SEZDİL

Bu İçerik Sezdil Tarafından Oluşturulmuştur..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder




BİZ DE SİZİ BEKLİYORDUK 😊😍