Sezdil İle Mutluluk Ara

Öne Çıkan Yayın

YKS İÇİN MORAL!!

Bugün ne yazmak istediğimi düşünürken sınav stresi geldi aklıma. Arkadaşlar, canlarım, bir tanelerim evet bunalıyoruz, dayanacak gücümüz kuv...

18 Şubat 2020 Salı

DOPİNG HAFIZA HAKKINDA

Evet canlarım,
Geçen sene bende dershaneye gittim. Ve bu sene de online eğitim olan doping hafızayı almayı tercih ettim. Doping hafızanın öğretme stiline gerçekten hayran kaldım. Çünkü mükemmel özenle hazırlanmış içerikler ve görsel zeka ile öğretmeye çalışıyorlar.
Sistemi hakkında bilgi vereyim. Arkadaşlar her konu refleks refleks anlatılıyor. Mesela DNA onu ayrı anlatıyorlar bir videoda arkasından 2 3 tane soru soruyorlar ve bu sorular ile size puan veriyorlar. Bu buanşar da acemi çalışkan gibi kategorilerde.
Doping hafıza çöp, işe yaramıyor gibi yorumlar gördüm ve kim neden böyle diyor anlamış değilim. Yapay zeka uyumlu testleri denemeleri ve soru çözümleri ile bence mükemmel bir uygulama. Almak isteyenlere ben şiddetle tavsiye ediyorum güzel öğretiyor çünkü. Geçen sene TYT'de 30 40 net yaparken bu sene 70 i aşıyor netlerim ve git gide yükseliyor. Özenli ve düzenli bir sistem var doping hafıza da. Üreticilerin emeğine sağlık gerçekten muazzam olmuş.
Şimdi buraya doping hafızanın sitesini bırakıcam ve bizlere destek verdikçe İnternet üzerinden fazla maliyetli olmayan bir site daha anlatcam size. Özel ders gibi ve gerçekten mükemmel bir şey. 
Sizler için çabalıyorum, çabalıyoruz. Lütfen bizden desteğinizi esirgemeyin. Sizleri çok seviyoruz. 🙏💜

https://www.dopinghafiza.com/

2 yorum:




BİZ DE SİZİ BEKLİYORDUK 😊😍